fredag den 22. marts 2013

Sidste dag i børnehave og vuggestue

Så havde ungerne sidste dag i institutionerne. De har begge haft en god dag med hygge og flødeboller.
Jeg var med hos Victor i børnehaven, men fik desværre ikke taget nogen billeder fra selve afslutningen.
Jeg fik dog lige et billede af hans yndlingspædagog, Randi.


Han har været super glad for at gå der og jeg kan klart anbefale den børnehave til andre.

Lucca havde også en god dag, de hyggede og fik flødeboller som hun havde haft med. Der fik jeg desværre ikke nogen billeder fra. Det er også en rigtig god vuggestue og jeg synes Lucca har udviklet sig rigtig godt imens hun har gået der, både med sprog og motoriske færdigheder. Det hjælper selvfølgelig også at hun kigger på hvad storebror gør og siger men hun har også lært meget i vuggestuen. Den vil jeg også gerne anbefale til andre som skal have børn i vuggestue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...