torsdag den 6. februar 2014

Mavebilleder uge 30+0




Jeg har mærket en del til babypigen i denne uge. Hun er ret så aktiv om aftenen og nogen gange ser det helt vildt ud på maven. Det ligner hun er ved at bryde igennem maveskindet. Jeg glæder mig til at hun er kommet ud så jeg kan få min mave tilbage.

Vægten d. 2 februar 2014. Jeg har taget ca. 10 kg på og den står ret stille for tiden (og det må den gerne blive ved med)

Jeg er så småt begyndt at få vasket noget af babytøjet. Hold da op hvor er det småt, det havde jeg glemt. Jeg vil prøve at få samlet kommoden til hendes tøj her i weekenden så det kan blive lagt på plads, indtil videre står det i et par IKEA-poser. Jeg skal også lige have det sorteret og skrevet ned hvad jeg har af hver størrelse men det gider jeg først når det skal i kommoden.



I løbet af de næste par uger vil jeg prøve at komme igang med at finde babysagerne frem nede i kælderen og få det vasket og tørret af. Jeg vil gerne have et overblik over hvad vi egentlig har og specielt hvad vi IKKE har. Jeg vil gerne have det hele klar til hun kommer ud til os og jeg gider ikke stresse i sidste øjeblik, derfor kan jeg ligeså godt begynde stille og roligt.
Jeg vil også gerne igang med at begynde på hendes bog. Jeg er håbløst bagud med de to stores bøger og jeg vil gerne prøve at komme nogenlunde up-to-date inden hun bliver født. Nu må vi se om jeg kan nå det og om jeg orker det.

Jeg har overstået 75 % af min graviditet og der er 70 dage tilbage til min termin. Kun 10 uger endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...